Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015

May Favourites

Γεια σας κορίτσια,

Ελπίζω να είστε όλες καλά, ακόμα ένας μήνας έφτασε στο τέλος του!!! Αποχαιρετάμε λοιπόν τον Μαΐο και υποδεχόμαστε τον Ιούνιοοοοο !!!! Όσες είστε ακόμα φοιτήτριες/μαθήτριες καταλαβαίνω πως αυτός ο μήνας δεν θα είναι ιδιαίτερα ευχάριστος , σας καταλαβαίνω απόλυτα , αλλά να σκέφτεστε ότι οι διακοπές κοντεύουν και μας περιμένει ένα όμορφο καλοκαίρι !

Αρχικά να πω ότι τον τελευταίο ενα-μιση μήνα περίπου δεν έχω κάνει κάποια αγορά ούτε έχω δοκιμάσει καινούργια προϊόντα παρ' όλα αυτά θα ήθελα να σας αναφέρω κάποια προϊόντα που ξεχώρισα και ....αγάπησα αυτόν τον μήνα! 




Elvive Shampoo & Conditioner




Αυτό το σαμπουάν και conditioner χρησιμοποιήσα τον προηγούμενο μήνα καθώς τα βρήκα σε πολύ καλή τιμή -40%, και είπα να τα δοκιμάσω! Τα έβαλα και τα δύο στα αγαπημένα γιατί δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι αυτό που μ' άρεσε !?!? Χμμμ μάλλον το conditioner... Απλώς επειδή θέλω να παίρνω πάντα μαζί με το σαμπουάν και το αντίστοιχο conditioner για να τα χρησιμοποιώ μαζί θα πω ότι ο συνδιασμός αυτός μου άρεσε πολύ! Το σαμπουάν καθάριζε σε βάθος τα μαλλιά μου και το conditioner ενυδάτωνε και άφηνε απαλές τις άκρες μου! Αν και δεν έχω κάποιο αγαπημένο σαμπουάν γιατί πάντα αλλαζω και δοκιμάζω διαφορετικά έτσι ώστε μην συνηθίσει η τρίχα , θα τολμήσω να πω ότι σίγουρα θα το ξαναγοραζα κάποια στιγμή!


Maybelline Fit me Concealer - No15


 

Αγαπημένο του μήνα ; Του χρόνου ; Μάλλον είναι διαχρονικό αγαπημένο concealer από την σειρά Fit me της Maybelline New York . Αυτό το concealer δεν δίνει κάλυψη θα έλεγα, ευτυχώς δεν έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους αλλά χαρίζει μια υπέροχη φυσική λάμψη κάτω από τα μάτια και μ' αρέσει πολύ!


Radiant Matte Lasting Lip Color No16



 Απλά υπέροχο! Έχει μία απόχρωση φανταστική, απίθανη διάρκεια και μένει στην θέση του για πολύ ώρα! Είναι απίστευτα αυτά τα κραγιονάκια θέλω οπωσδήποτε να πάρω και άλλες αποχρώσεις όποτε βρω ευκαιρία! Όσες δεν αντέχετε όμως τα ματ κραγιόν που ξηραίνουν τα χείλη δεν σας το συνιστώ!


 Kimono Bershka





 Είπα να σας δείξω και ένα αγαπημένο fashion κομμάτι, που δεν είναι τίποτα άλλο από το κιμονό!
Ναι ναι είμαι και εγώ κολλημένη με τα kimono, το συγκεκριμένο το πήρα από τα bershka και πραγματικά το έλιωσα !!! Είναι λεπτό και θεωρώ πως είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι, το βραδάκι που ίσως να έχει λίγη ψύχρα!!!



Αυτά ήταν και τα αγαπημένα του Μαιου πείτε μου στα σχόλια ποια προϊόντα ξεχωρίσατε εσείς αυτόν τον μήνα, αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο προϊόν να δοκιμάσω και τι περιεχόμενο θα θέλατε να έχει η επόμενη μου ανάρτηση! Να περνάτε όλες καλά και καλό διάβασμα στις συμπάσχουσες !!!!

                                                                                                                                Φιλάκιαααα