Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΜΑΝΟ

Γεια σας κορίτσια,

Ξέκλεψα λίγο χρόνο από το διάβασμά μου και αποφάσισα να σας δείξω τα αγαπημένα μου μανό αυτήν την περίοδο! Επέλεξα δυο διαφορετικές αποχρώσεις από 4 εταιρίες!!!










Seventeen Supreme No 42 & No 17





                                   


Korres Long Lasting Nail Colour No 82&47




Lee Hatton No 130 & 141




Hamilton 63 &59





Σας έκανα ένα γρήγορο swatch να δείτε πως φαίνονται με 2 στρώσεις....


1. Hamilton No
2. Seventeen No
3. Seventeen No
4.  Hamilton No





                                1.Korres No 82
                                2.Korres No 47
                                3.Lee Hatton No130
                                4.Lee Hatton No140











Αυτά είναι κορίτσια μου τα αγαπημένα μου μανό αυτήν την περίοδο να πω ότι σαν σύσταση, διάρκεια κτλ και μια αδυναμία έχω στα μανό της Seventeen. Τα θεωρώ από τα καλύτερα οικονομικά μανό! Tου Korres θεωρώ ότι η σύστασή τους είναι λίγο πιο λεπτόρρευστη από ότι θα ήθελα αλλά με 2-3 στρώσεις δίνει τέλειο αποτέλεσμα, ειδικά το Ciel no 82 μ' αρέσει πολύ! Τα Hamilton καθώς και τα Lee Hatton είναι στην ίδια κατηγορία καθώς τα θεωρώ παρόμοια! Να πω ότι τα έχω αγοράσει όλα από Hondos Centre εκτός από Korres που τα έχω πάρει από ηλεκτρονικό φαρμακείο! Αυτό ήταν ένα σύντομο ποστ από εμένα, να είστε όλες καλά και θα τα πούμε σύντομα!
                                                                                                                                   Φιλάκια!!!!