Κυριακή, 17 Μαΐου 2015

My Mascara Collection

Γεια σας κορίτσια,

Σήμερα θα σας δείξω τις mascara που έχω στην συλλογή μου αυτόν τον καιρό. Αρχικά, να πω ότι έχω δοκιμάσει πολλές εταιρίες όπως seventeen, max factor, maybelline, avon, oriflame, sephora, essence, rimmel london αλλά για χρόνια είχα μια αδυναμία στις maybelline! Έχω δοκιμάσει πολλές από την maybelline αλλά πλέον δοκιμάζω και άλλες εταιρίες και θα σας δείξω ποιες έχω στην συλλογή μου αυτόν τον καιρό. Δυστυχώς αγοράζω καινούργιες πριν ακόμα τελειώσει κάποια άλλη και έτσι έχω αρκετές ανοιχτές.







Maybelline The falsies Volume Black Drama


Αυτήν την mascara την αγαπώ την αγοράζω ξανά και ξανά. Έχει ένα καμπυλωτό βουρτσάκι και δίνει όγκο και ανοδική τάση στις βλεφαρίδες σας!


Essence get BIG lashes - Volume Boost Mascara




Mια mascara με χοντρό βουρτσάκι που δίνει όγκο στις βλεφαρίδες.


Rimmel London Waterproof Volume Flash Mascara



Μια αδιάβροχη mascara με ένα spiral βουρτσάκι το οποίο δίνει μήκος και ελάχιστο όγκο στις δικές μου βλεφαρίδες. Δίνει κυρίως μήκος και κάνει τις βλεφαρίδες πολύ μαύρες. Θεωρώ ότι κολλάει λίγο τις βλεφαρίδες και δεν την προτιμώ τόσο επειδή είναι αδιάβροχη ,αφαιρείται δύσκολα! Παρ' όλα αυτά τώρα που θα ξεκινήσουν οι ζέστες μάλλον θα την χρησιμοποιώ περισσότερο.

Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara




Τι να σας πω για αυτήν την mascara, είναι η μόνη που χρησιμοποιώ αυτόν τον καιρό! Μ'αρέσει πάρα πολύ , είναι οικονομική και δίνει απίστευτο μάκρος στις βλεφαρίδες. Το βουρτσάκι του εμένα με βοηθάει πολύ στο να βάζω και στις κάτω φλεφαρίδες.

Sephora Mascara renversant triple action-deep Blue



Μία μπλε ηλεκτρίκ mascara με κωνικό βουρτσάκι που δίνει όγκο στις βλεφαρίδες και φυσικά μπλε χρώμα. Νομίζω η συγκεκριμένη έχει αποσυρθεί από την αγορά.


Oriflame Revelation Mascara- Green



Ναι καλά είδατε είναι μία πρασινή-χακί μάσκαρα. Την έχω πάρα πολύ καιρό αλλά την έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα. Ενώ την μπλε μάσκαρα την βάζω μια φορά στο τόσο η πράσινη δεν μ'αρέσει. Έχει πολύ λεπτό βουρτσάκι και δίνει μήκος από ότι θυμάμαι και διαχωρίζει εύκολα τις βλεφαρίδες.

Oriflame




Tέλος μια mascara η οποία νομίζω είναι από την Oriflame ( έχουν σβηστεί τα γράμματα) είναι διπλή. Από την μία ήταν μαύρη και από την άλλη ασημένια. Να πω ότι η μαύρη έχει τελειώσει , την ασημένια δεν την έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν ποτέ και ο μόνος λόγος που την έχω κρατήσει είναι το βουρτσάκι του. Έχει πολύ ωραίο βουρτσάκι καμπυλωτό ,νομίζω είναι τρίχινο δεν είναι πλαστικό και το χρησιμοποιώ με άλλη μάσκαρα.

 Ελπίζω να σας άρεσε και να το βρήκατε ενδιαφέρον. Πείτε μου ποια mascara χρησιμοποιείται εσείς αυτόν τον καιρό ; Θα χαρώ πολύ να μου προτείνετε και την δική σας αγαπημένη !