Δευτέρα, 6 Απριλίου 2015

Catrice Make up Products- Review

                                     CATRICE

 
 
            


Πριν λίγο καιρό έκανα μια αγορά και διάλεξα κάποια προϊόντα από την εταιρία catrice. Είναι μια πολύ οικονομική εταιρία και ήθελα να δοκιμάσω πολύ κάποια προϊόντα της. Τα έχω περίπου ένα μήνα οπότε πιστεύω ότι μπορώ να σας πω την αποψή μου καθώς τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές.

CATRICE- ALL MATT PLUS No 015 Vanilla Beige
 







 














Ένα foundation για το οποίο έχω δει πολλά reviews και τα περισσότερα σχόλια είναι θετικά. Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να πω ότι έμεινα τόσο ικανοποιημένη! Αρχικά, πήρα την απόχρωση 015 , είναι αρκετά λεπτόρευστο και όταν απλωθεί έχει ματ υφή. Έχω λιπαρή επιδερμίδα γι'αυτό και πίστευα ότι αυτό το matte foundation θα ήταν ιδανικό ,όμως εμένα μου βγάζει λιπαρότητα . Μετά από λίγη ώρα νιώθω το προσωπό μου να γυαλίζει ,σαν να είναι βρεγμένο! Έχω δοκιμάσει να το απλώσω με πινέλο, με τα δάχτυλα, με σφουγγαράκι αλλά τίποτα. Τελευταία μου προσπάθεια θα είναι να το δοκιμάσω με κάποιο καλό primer ίσως κάτσει κάπως καλύτερα πάντως για ένα matte foundation με τόσες καλές κριτικές- με απογοητεύτησε!  


CATRICE DEFINING BLUSH No 090 Mandy-rine & No 030 Love & Peace
MULTI COLOUR BLUSH No 060 Strawberry Frappucino
 





Επόμενο, είναι δύο ρουζ από την σειρά defining blush και ένα ρουζάκι multi colour blush.Τα defining blush έχουν απίστευτη απόδοση χρειάζεστε την ελάχιστη ποσότητα και επίσης έχουν καλή διάρκεια. Είναι ματ δεν έχουν shimmer μέσα και δεν γυαλίζουν καθόλου. Διάλεξα μια απόχρωση που τελικά ήταν λίγο πιο έντονη από ότι περίμενα την ροζ και μία ροδακινή. Όμως μ'αρέσουν και τα δύο. Και για την τιμή τους θεωρώ ότι είναι φοβερά!!!! 
Τώρα για το τρίτο ρουζάκι πρώτη φορά χρησιμοποιώ ρουζ που περιέχει διαφορετικά χρώματα . Το συγκεκριμένο έχει τέσσερις αποχρώσεις. Αυτό όμως σε αντίθεση με τα άλλα έχει shimmer μέσα και επίσης πιστεύω ότι χρειάζεστε αρκετή ποσότητα για να αποδώσει το χρώμα. Σαν ρουζ εμένα δεν μ'αρέσει και προτιμώ να χρησιμοποιώ τις δύο πιο ανοιχτές αποχρώσεις σαν highlighter για να δώσω λίγη λάμψη στα ζυγωματικά.  

Catrice Long Lasting Lip Pencil Waterproof No 150 Vintage Rose
 













Τέλος, ένα μολύβι χειλιών σε μια φυσική απόχρωση κοντά στο χρώμα των χειλιών ιδανικό για ένα καθημερινό μακγιάζ. Αυτό που μ'αρέσει είναι ότι δεν ξηραίνει τα χείλη όμως από την άλλη η απόδοσή του και η διάρκεια του είναι μέτρια θα έλεγα και με τίποτα μακράς διάρκειας. Άλλο ένα αρνητικό για εμένα είναι ότι το μολύβι είναι αρκετά σκληρό και για να γράψει καλά θέλει ξύσιμο συνεχώς. Παρ΄όλα αυτά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποια άλλη απόχρωση για να σχηματίσω μια καλύτερη γνώμη για αυτά τα μολυβάκια.   


Αυτά ήταν τα πραγματάκια που δοκίμασα από την εταιρία Catrice, πείτε μου από κάτω αν έχετε δοκιμάσει εσείς κάποια και πως σας φάνηκαν!