Παρασκευή, 17 Απριλίου 2015

Μαλλιά λαμπερά και υγιειή με... Αμυγδαλέλαιο!

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!





Μια καινούργια αγάπη για την φροντίδα των μαλλιών μου... το αμυγδαλέλαιο!
Κατά καιρούς ακούμε πολλά για το αμυγδαλέλαιο αλλά και για άλλα φυσικά έλαια. Το αμυγδαλέλαιο λοιπόν είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β και Ε που συμβάλουν στη υγεία του δέρματος αλλά και των μαλλιών. Το αμυγδαλέλαιο έχει πάρα πολλές χρήσεις αλλά ο λόγος για τον οποίο το αγόρασα είναι για τα μαλλιά μου. Απλώνω λίγη ποσότητα στις ξηρές άκρες των μαλλιών μου και το αφήνω για μερικές ώρες, ξεπλένω και έπειτα λούζω τα μαλλιά μου με ένα "ελαφρύ" σαμπουάν. Συνήθως το κάνω μία φορά την εβδομάδα. Σε περίπτωση που δεν έχω χρόνο ρίχνω λίγες σταγόνες αμυγδαλέλαιο μέσα στο μαλακτικό ή στην μάσκα μαλλιών και αφήνω 3-5 λεπτά και ξεπλένω.
Αμέσως θα νιώσετε πιο απαλά τα μαλλιά σας ! Φυσικά, τα αποτελέσματα θα φανούν με την πάροδο του χρόνου... οπότε υπομονή! Χρησιμοποιώ το αμυγδαλέλαιο για 1,5 μήνα περίπου δεν μπορώ να πω ότι έχω δει τρομερή διαφορά καθώς πιστεύω ότι είναι σχετικά νωρίς ακόμα χρειάζεται χρόνο και φυσικά να γίνεται παράλληλα και η απαραίτητη περιποίηση που απαιτούν τα μαλλιά μας. Θα συνεχίσω όμως να το χρησιμοποιώ και θα το εντάξω στην φροντίδα των μαλλιών μου!

Αυτά σχετικά με το αμυγδαλέλαιο , να πω ότι το αγόρασα από ένα φαρμακείο και σίγουρα μόλις τελειώσει θα ξαναπάρω κάποιο αντίστοιχο. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο θα περιμένω το σχόλιο σας κάτω από αυτό το post !!!