Τρίτη, 24 Μαρτίου 2015

Top 5 Lipsticks

      ΤΟΠ 5 ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΝΟΙΞΗ

 

Σε αυτό το post θα σας αναφέρω τα 5 αγαπημένα μου κραγιόν της άνοιξης. Θα σας δείξω ποιες αποχρώσεις μ'αρέσουν εμένα για αυτήν την εποχή και το αντίστοιχο κραγιόν που έχω εγώ στην συλλογή μου

Seventeen Matte Lipstick - No 15                                                                
  
Ένα ροζ απαλό κραγιονάκι πολύ σταθερό και αφήνει ένα ματ αποτέλεσμα. Ιδανικό για πρωινές εμφανίσεις.
 
Seventeen Matte Lipstick - No 24 
                                                                      

Πάλι από τα matte της Seventeen όμως σε μια ροδακινή ανοιχτή απόχρωση θα έλεγα.

Mac Retro Matte - Relentlessly Red                                                                          

 

















Ιδανικό για τις κοπέλες που αγαπούν τα κόκκινα κραγιόν! Είναι ένα κόκκινο καρπουζί θα έλεγα χρώμα καθώς έχει και ροζ μέσα! Είναι το τέλειο κόκκινο για άνοιξη-καλοκαίρι. 

Maybelline Color Sensational - Fucshia Flash 902  
Όπως βλέπετε και από τον τίτλο του είναι ένα έντονο φούξια κραγιόν για εντυπωσιακές εμφανίσεις! Το τελείωμα του δεν είναι matte αλλά μ'αρέσει πολύ και έχει αρκετή διάρκεια. Νομίζω είναι dube για το γνωστό candy yum yum της mac. 
 
Sephora Cream Lipstain- No 02                                                                                                      


Είναι ένα lipstain δηλαδή ένα υγρό κραγιόν σαν τα lipgloss που όμως στεγώνει και μένει εκεί, είναι τόσο σταθερό!!!! Προτείνω ένα nude-καφέ καθώς μ'αρέσει πάρα πολύ για χειμώνα αλλά το φοράω ακόμα αυτές τις μέρες.

sephora 02-seventeen 15-seventeen 24-mac relentesly red-maybelline fuchsia flash

  Αυτές ηταν οι 5 αποχρώσεις που προτείνω! Εννοείται ότι όλο και κάποιο καινούργιο κραγιόν θα αγοράσω αυτήν την περίοδο απλώς σας έδειξα ποια έχω τώρα στην συλλογή μου!Αν έχετε κάποιο κραγιόν να μου προτείνετε κυρίως σε ροζ-φούξια απόχρωση (αγαπώ το ροζ) αφήστε μου ένα σχόλιο από κάτω!