Πέμπτη, 12 Μαρτίου 2015

Skin Care- Favourite Products

    ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ


Γεια σας κορίτσια, σήμερα θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης προσώπου. Η περιποίηση του προσώπου μας αποτελεί το Α και το Ω για να δείχνουμε όμορφες και λαμπερές . Ο καθαρισμός και η ενυδάτωση είναι η καθημερινή μας ρουτίνα πριν και μετά τον ύπνο. Κάθε γυναίκα, κάθε ηλικία, κάθε τύπος δέρματος απαιτεί διαφορετική περιποίηση και έχει διαφορετικές ανάγκες. Θα σας αναφέρω κάποια από τα προϊόντα που έχω ξεχωρίσει εγώ για την δική μου λιπαρή επιδερμίδα.


Gel Καθαρισμού- Apivita with Propolis & lime  

 

 Αρχικά να πω ότι η Apivita είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρίες και είναι εξειδικευμένη σε προϊόντα περιποιήσης. Το gel καθαρισμού με propolis&lime είναι από τα αγαπημένα μου gel. Λίγη ποσότητα αρκεί για να καθαρίσει σε βάθος την επιδερμίδα. Βγάζει αρκετό αφρό σε σχέση με άλλα gel αλλά αφήνει το πρόσωπο καθαρό και απαλό.

Frezyderm- Ac Norm Normalizing Lotion & Spot Care

Από την καινούργια σειρά της frezyderm Ac norm για ακνεϊκά δέρματα ξεχώρισα την αντισηπτική της λοσιόν που έρχεται να ολοκληρώσει τον καθαρισμό του προσώπου μου. Σε ένα βαμβάκι αφού έχω πλύνει το πρόσωπο μου με κάποιο gel καθαρισμού απλώνω την λοσιόν στο πρόσωπό μου και εστιάζω κυρίως σε τυχόν σπυράκια ή σε σημεία που εμφανίζω λιπαρότητα. Νιώθω ότι καθαρίζει και εξουδετερώνει οποιοδήποτε μικρόβιο μπορεί να υπάρχει πάνω στο δέρμα καθώς έχει αντιμικροβιακή και καταπραϋντική δράση. 

To spot Care της πράσινης σειράς Αc Norm είναι ένα τζέλ έγχρωμο που τοποθετείται τοπικά πάνω στα σπυράκια για να προσφέρει κάλυψη και να επιταγχύνει την διάνοιξη το πόρου. Ουσιαστικά "σβήνει" τα σπυράκια χωρίς να φράζει τους πόρους αλλά αντιθέτως έχει αντιμικροβιακή και αντισηπτική δράση και επιταγχύνει την εξαφάνιση του. Τοποθετώ το προϊόν συνήθως τοπικά το βράδυ πάνω στα σπυράκια και το ξεπλένω το πρωί. Δυστυχώς επειδή είναι αρκετά πιο σκούρο από το χρώμα δέρματος μου δεν το βάζω όταν είμαι εκτός σπιτιού, παρ'όλα αυτά επειδή δεν ξεραίνει την γύρω περιοχή θεωρώ ότι μια πιο σκουρόχρωμη κοπέλα άνετα θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει ως καμουφλάζ ή κονσίλερ για να καλύψει κάποιο σπυράκι.

Korres Άγριο Τριαντάφυλλο 24ωρη Κρέμα & Επανορθωτική Μάσκα Ύπνου

 


Μία πρόσφατη σχετική αγορά από ένα online φαρμακείο ένα σετ που περιλαμβάνει αυτές τις δυο ενυδατικές κρέμες του Korres της σειράς Άγριο τριαντάφυλλο. Η μία είναι 24ώρη ενυδατική κρέμα και η άλλη μια επανορθωτική μάσκα ύπνου με κοινό τους συστατικό το έλαιο του άγριου τριαντάφυλλου. Αρχικά να πω ότι αν σας αρέσουν τα αρώματα λουλουδιών θα τις λατρέψετε !!! Η αλήθεια είναι ότι ξεχώρισα λίγο περισσότερο την μάσκα ύπνου καθώς το χειμώνα το δέρμα μας χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση την οποία και προσφέρει η συγκεκριμένη μάσκα. Η υφή της μάσκα ύπνου είναι λίγο πιο παχύρευστη όπως είναι λογικό άλλωστε σε σχέση με της 24ώρης όμως σε καμία περίπτωση δεν με ενόχλησε αυτό αντιθέτως κάθε πρωί ξυπνούσα και ένιωθα το πρόσωπό μου απαλό και ενυδατωμένο. Όσο για την 24ωρη ενυδατική κρέμα θεωρώ ότι είναι μία εξίσου καλή ενυδατική που προσφέρει ενυδάτωση, λάμψη και μπορεί να φορεθεί άνετα ως βάση πριν από το make-up.  

Ducray keracnyl PPcreme

 

Πρόκειται για μια σμυγματορυθμιστική κρέμα και καταπραϋντική κατά των ατελειών. Την συγκεκριμένη κρέμα μου την είχε συστήσει ο δερματολόγος μου όταν ξεπέρασα το στάδιο της ακμής και μου είχαν δημιουργηθεί κοκκινίλες και σημάδια στο πρόσωπό μου. Ακολούθησα μια θεραπεία κατά των ατελειών που είχαν δημιουργηθεί η οποία περιλάμβανε και αυτήν την κρέμα. Παρ'όλα αυτά την ξανα αγόρασα και την χρησιμοποιώ αντί για ενυδατική σε περιόδους όπου νιώθω ότι το δέρμα μου εμφανίζει κοκκινίλες και απομένουν σημάδια από κάποια σπυράκια που με ταλαιπωρούν κατά καιρούς. Μ'αρέσει αρκετά αυτή η κρέμα καθώς παρατηρώ ότι ρυθμίζει κάπως τις έντονες κοκκινίλες και ατέλειες που εμφανίζει το δέρμα μου σε ορισμένα σημεία. 

Korres Mask- Άργιλος

 

Εντάξει η ολοκάινουρια αγάπη μου! Μία μάσκα απο την νέα σειρά με μάσκες και απολεπιστικά που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό απο τον Korres. Παρ' όλο το μικρό χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από τότε που την δοκίμασα για πρώτη φορά μπήκε αμέσως στα αγαπημένα μου. Την χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα σε καθαρό πρόσωπο και την αφήνω για 10 λεπτά. Νιώθω το πρόσωπό μου πεντακάθαρο και η απαλότητα που αφήνει στο πρόσωπο μέχρι και την επόμενη μέρα είναι φανταστική. Τέλος, μπορώ να πω ότι την συγκρίνω άνετα με τις αγαπημένες μου μάσκες της apivita!


*Να τονίσω ξανά ότι οι ανάγκες κάθε επιδερμίδας διαφέρουν και ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε τα  προϊόντα εκείνα τα οποία καλύπτουν τις δικές μας προσωπικές ανάγκες! Παρ' όλα αυτά είπα να μοιραστώ μαζί σας κάποια από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποιήσης προσώπου και να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας για κάποια (αν τα έχετε δοκιμάσει) ή αν έχετε να μου πείτε για κάποιο άλλο προϊόν που αρέσει σε εσάς αυτήν την περίοδο!!!
                                                                                                  Θα περιμένω τα σχολιά σας!!!!!