Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015

Paul Mitchell -Brand Review

                           PAUL MITCHELL


Μια εταιρία με επαγγελματικά προϊόντα περιποιήσης μαλλιών που παρασκευάζει και συσκευάζει τα προϊόντα της στην Αμερική. Η εταιρία αυτή δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα γνωστή εδώ στην Ελλάδα καθώς τα προϊόντα της τα βρίσκουμε μόνο σε επιλεγμένα κομμωτήρια και καταστήματα. Εγώ γνώρισα την εταιρία αυτήν μέσω του κομμωτηρίου μου καθώς το κομμωτηρίο στο οποίο πηγαίνω χρησιμοποιεί κυρίως προϊόντα αυτής της εταιρίας και μου τα έχουν προτείνει αρκετές φορές. Έτσι, τον Σεπτέμβρη μετά το πέρας του καλοκαριού όταν ήμουν σητν αναζήτηση για ένα καινούργιο σαμπουάν αποφάσισα να ψάξω για αυτά τα προϊόντα στο ιντερνετ και να κάνω μια online παραγγελία να τα δοκιμάσω. Η εταιρία έχει βγάλει διάφορες σειρές που απευθύνεται σε όλους τους τύπους μαλλιών. Εγώ επέλεξα προϊόντα από την σειρά Moisture που απευθύνεται σε ξηρά και ταλαιπωρημένα/εύθραστα μαλλιά καθώς υπόσχεται ενυδάτωση και λείανση και βαθιά θρέψη !




Αρχικά , διάλεξα ένα ενυδατικό σαμπουάν καθημερινής χρήσης ιδανικό για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά : 
( Δυστυχώς πέταξα την συσκευασία και δεν μπόρεσα να σας το βγάλω φωτογραφία να το δείτε)
Paul Mitchell Instant Moisture Daily Shampoo

                        

 'Εμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από το σαμπουάν καθώς ένιωθα ότι καθάριζε πολύ καλά τα μαλλιά μου. Έχει ευχάριστη μυρωδιά. Και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα ξηροδερμίας που αντιμετωπίζω κατά περιόδους ειδικά το φθινόπωρο όταν ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ. 

 Φυσικά πήρα και το αντίστοιχο conditioner της σειράς :

Paul Mitchell Leave in Moisturizer Conditioner

 

Διάλεξα ένα conditioner leave in καθώς έχω ακούσει ότι βοηθάει περισσότερο στις ξηρές άκρες. Έτσι, λοιπόν όταν τελείωνα με το λούσιμο των μαλλιών μου τα στέγνωνα ελαφρά πρώτα με την πετσέτα να μην στάζουν και έπειτα άπλωνα λίγη ποσότητα στις άκρες των μαλλιών μου . Μετά με μία βούρτσα τα χτένιζα απαλά να απλωθεί παντού το προϊόν ( φυσικά όχι στην ρίζα). Πιστεύω ότι με βοήθησε αρκετά στο να ενυδατώσει τις άκρες και άφηνε πιο απαλά τα μαλλιά μου!

 Η μάσκα της σειράς για θεραπεία εντατικής ενυδάτωσης

Paul Mitchell- Super-Charged Moisturizer

 

Το αγαπημένο μου απ' όλα είναι αυτή η μάσκα-θεραπεία ενυδάτωσης!! Την χρησιμοποιούσα 1 ή 2 φορές την εβδομάδα όποτε θεωρούσα ότι το έχω ανάγκη. Είναι μία απο τις ωραιότερες μάσκες μαλλιών που έχω δοκιμάσει ποτέ!!!! Αφήνει μια απαλότητα χωρίς όμως να τα αποδυναμώνει τα μαλλιά πιστεύω ότι θρέφει την τρίχα και κάνει τα μαλλιά να φαίνονται πιο υγιεί και λαμπερά. Αν έχετε ξηρά μαλλιά σας το προτείνω οπωσδήποτε! 

 

Και τέλος πήρα και ένα θερμοποστατευτικό από την σειρά Softsyle : 

Paul Mitchell Heat Seal - SoftStyle  

 Να πω ότι είναι το τρίτο θερμοπροστατευτικό που χρησιμοποιώ και δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως κάνουν δουλειά αυτά τα προϊόντα ή όχι. Επειδή δεν είμαι άτομο που χρησιμοποιεί πολύ θερμότητα στα μαλλιά δεν έχω καταλάβει αν προσφέρει κάτι ή όχι. Έχω κόψει την θερμότητα τον τελευταίο έναμιση χρόνο περίπου όταν αποφάσισα ότι θέλω να μακρύνω και να προσέχω περισσότερο τα μαλλιά μου. Παρ' όλα αυτά όποτε χρησιμοποιήσω κάποια συσκευή θερμότητας ( πιστολάκι/ισιωτικό/ψαλίδι) πάντα ψεκάζω με αυτό το προϊόν τα μαλλιά μου και έπειτα τα χτενίζω πριν την εφαρμογή.

Αυτά είναι τα πραγματάκια που δοκίμασα από αυτήν την εταιρία, να πω και όλας ότι έχω δοκιμάσει και τις βαφές της και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!