Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015

March Favourites!!!! ❤



                 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΡΤΙΟΥ

 




Calvin Klein- Forbidden Euphoria


'Ενα λουλουδένιο αλλά και σέξυ θα έλεγα άρωμα από τoν Calvin Klein. Το έχω αρεκτό καιρό αυτό το άρωμα αλλά όταν μπαίνει η άνοιξη προτιμώ τις λουλουδένιες μυρωδιές. Αυτό τον μήνα το φορούσα συνέχεια!

                                             Victoria Secret Body Mist- Coconut Passion

   
Το body mist από το σετ της Victorias Secret Coconut Passion με άρωμα καρύδας και βανίλια. Το έχω λατρέψει και η αλήθεια είναι ότι μου θυμίζει περισσότερο καλοκαίρι ( αργείς ;) αλλά το χρησιμοποιώ εδώ και μέρες !!! Αν είστε λάτρης της βανίλιας ή της καρύδας πιστεύω ότι θα το εχυαριστηθείτε! Το μόνο του αρνητικό του είναι η διαρκειά του , δεν έχει πολύ διάρκεια αφού είναι body mist. Όμως για πρωί που δεν θέλουμε κάτι έντονο πιστεύω ότι είναι ιδανικό!

                                                    Statemet Κολιέ Άσπρο- Tally Weijl 




Το βρήκα τις τελευταίες μέρες των εκπτώσεων σε  "γελοία" τιμή και πιστεύω ήταν ευκαιρία. Τις τελευταίες μέρες το φοράω συνέχεια αφού ταιριάζει με όλα και κάνει ακόμα και το πιο απλό ντύσιμο να φαίνεται πιο εντυπωσιακό!

                                                     Seventeen Matte Lipstick No15
   
  
















  
 Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτό το κραγιόν στο post μου με τα αγαπημένα μου 5 κραγιόν για την άνοιξη. Ένα απαλό ροζ από την matte σειρά της Seventeen είναι πάρα πολύ σταθερό και έχει καλή διάρκεια. Είναι σε πολύ καλή τιμή και έχουν πολύ καλή απόδοση.


                                                                                                                                                                                                                                           Real Techniques- expert face brush


'Ενα τελευταίο μου απόκτημα που το ήθελα εδώ και καιρό. Επιτέλους, ανακάλυψα ότι έφεραν real techniques σε κάποια ελληνικά e-shops και μπόρεσα επιτέλους να το αποκτήσω! Και όπως θα έχετε ακούσει από πολλές blogger-youtubers να λένε τα καλύτερα για τα πινέλα της real techniques θα συμφωνήσω και εγώ! Αρχικά , το συγκερκιμένο πινέλο είναι ειδικά σχεδιασμένο για εφαρμογή υγρού ή κρεμώδης foundation. Οι τριχούλες που έχει το πινέλο είναι πυκνές και απαλές και βοηθάνε πολύ στην τοποθέτηση αλλά και στην εφαρμογή του foundation στο πρόσωπο χωρίς να φαίνεται ψεύτικο και παστωμένο το πρόσωπο!                

                                      The Balm Eye Primer- Put a lid on it













Eπόμενο, αγαπημένο είναι ένα eye-primer που δοκίμασα αυτόν το μήνα της The Balm.Έχει μια μπεζ απόχρωση σε υγρή μορφή που όταν το απλώνεις έχει μια βελόυδινη ματ αφή. Να αναφέρω ότι έχω λιπαρά βλέφαρα το οποίο μου καθιστά δύσκολο το μακιγιάζ των ματιών μου καθώς όποιο προϊόν και να χρησιμοποιήσω, όσο καλό και να είναι, δεν έχει διάρκεια και δεν μένει στην θέση του. Ακόμα και τα αδιάβροχα προϊόντα (μάσκαρα, μολύβι, υγρό eyeliner) μετά από κάποια ώρα μουντζουρωνόμαι με αποτέλεσμα στο τέλος ένα μαύρο μάτι. Πιστεύω ότι αυτό το προϊόν ήρθε για να με σώσει!!! Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει που δεν το κάνουν άλλες βάσεις που έχω δοκιμάσει αλλά πραγματικά κάνει το μακιγάζ να μην φεύγει και επίσης αυξάνει την απόδοση των σκιών χωρίς να δημιουργεί γραμμές!
                                                         



                                                               Catrice Defining Blush No 090





                                  


Ένα αγαπημένο ρουζ αυτήν την περίοδο από μια πολύ οικονομική εταιρία Catrice! Να πω ότι γράφει πολύ καλά ,έχει φοβερή απόδοση και χρειάζεστε την ελάχιστη ποσότητα. To συγκεκριμένο έχει μια ροδακινή θα έλεγα απόχρωση πολύ όμορφη!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα Μαρτίου καθώς και τα πρώτα αγαπημένα που κάνω ελπίζω να σας άρεσε και Καλό Μήνα σε όλους !!!!!