Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Hair Oils

         ΛΑΔΑΚΙΑ ΜΑΛΛΙΩΝ

Θα σας μιλήσω για τα λαδάκια μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει τα τελευταία δύο χρόνια. Χρησιμοποιώ τα λαδάκια αυτά σε καθημερινή βάση καθώς ενυδατώνουν και προστατεύουν την τρίχα και θεωρώ ότι πρέπει να περιλαμβάνονται στην περιποιήση των μαλλιών μας.
Σας τα δείχνω με τη σειρά προτίμησης μου...

http://cms.hairmania.gr/resources/uploads/images/1w(1).jpg

Morrocanoil Treatment

Το καλύτερο λαδάκι μαλλιών που έχω δοκιμάσει ποτέ !!! 'Ενα πραγματικά θαυματουργό λαδάκι μαλλιών το οποίο αναδομεί την τρίχα και χαρίζει απαλές άρκες. Το μόνο αρνητικό του είναι η τιμή, αλλά και πάλι πιστεύω ότι το αξίζει!



Wella profecionals oil reflections

Το δεύτερο αγαπημένο μου λαδάκι μαλλιών το οποίο το χρησιμοποιώ και τώρα. Έχει πολύ ωραία μυρωδιά και κάνει πολύ καλή δουλειά. Έχει αντλία το οποίο είναι πιο εύχρηστο και μας δίνει την ελάχιστη ποσότητα που χρειαζόμαστε! Προς το παρόν δεν έχω βρει κάποιο αρνητικό, δεν βαραίνει τα μαλλιά και δίνει μια απαλότητα στις άκρες!

Macadamia Heating oil treatment



Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτό το λαδάκι σε ένα προηγούμενο μου post. Αν και είναι ένα καλό λαδάκι μαλλιών και μ'άρεσε πιστεύω ότι υπάρχουν εξίσου καλά λαδάκια όπως αυτό σε καλύτερη τιμή!

Garnier Miracculous Oil

Τέλος, ένα οικονομικό προϊόν της garnier που δεν τελειώνει ποτέ !!! Στο δικό μου μαλλί δεν έκατσε καλά καθώς πιστεύω ότι ακόμα και η ελάχιστη ποσότητα θεωρώ ότι μου τα άφηνε κάπως λαδωμένα. Έτσι το χρησιμοποιήσα μόνο σε βρεγμένα ή νωπά μαλλιά αλλά και πάλι δεν με ενθουσίασε! Έχω ακούσει όμως ότι το καινούργιο miraculous oil brushing express που έχει και θερμοπροστασία εώς 230 βαθμούς είναι πολύ καλό και θα είναι η επόμενη μου αγορά!


Αυτά τα λαδάκια μαλλιών έχω δοκιμάσει δεν είναι πολλά καθώς μου κρατάνε πολύ καιρό!  Αν έχετε κάποιο άλλο λαδάκι να μου προτείνετε πείτε μου το κάτω στα σχόλια!!! Θα χαρώ πολύ!!!